2013-05-07

triangle bag








Jag har länge velat göra en väska i nån sorts trekantsform. Och den här blev bättre än jag kunde drömma om. Och den är enkel att göra. Jag håller på att knåpa ihop en beskrivning.

Väskan är sydd av ett vackert sidentyg, jag har återanvänt en sidenponcho som jag köpt i en secondhand butik. Jag har mycket tyg kvar, det räcker nog till två stycken väskor till... om andan faller på. 

Handtaget är en stuvbit av skinn.  



I have long wanted to make a bag in a triangle. And this turned out better than I could dream of. And it is easy to do. I am about to put together a tutorial.

The bag is made of a beautiful silk fabric, I have re-used a silk poncho that I bought in a second hand shop. I have a lot of fabric left, it's enough for two more bags. If I feel like making more. 



The handle is a smal piece of leather.







Inga kommentarer: